torsdag 4 april 2013

China Glaze Galactic Gray

China Glaze Hologlam innehåller 12 nagellack och ett av dom är Galactic Gray som jag klickade hem från Beautybay. Det är en mörk mellangrå färg som har mjuka holografiska effekter. Jag trodde nog att den skulle vara mörkare då jag har varit på jakt efter ett svart hololack och jag upplever överlag att de holografiska effekterna inte är så starka som jag har sett hos andra hololack.
China Glaze Galactic Gray - warm gum metal grey
Översta bilderna är fotograferade i fönsterljus inomhus och de två understa är tagna med blixt vid lampa inomhus.
Här ser ni underlack från Isadora 6-in-1 och två lager av China Glaze Galactic Gray.

1 kommentar:

  1. Gillar verkligen namnet på lacket för det är verkligen så det ser ut. Snyggt! Och bra att det inte var mörkare än så här tycker jag.

    SvaraRadera