lördag 20 april 2013

Tre saker för natten från Kiehl´s! - Vol. 2

Nu har jag gjort en lite uppdatering på min hudvårdsrutin för kvällen/natten från Kiehl´s. I tre veckor har jag gått och väntat på att de skulle få in Ultra Facial Cream igen. Samtidigt som jag köpte en ny burk på 50 ml passade jag på att få med mig Midnight Recovery Eye detta används nu tillsammans med min stora flaska av Midnight Recovery Concentrate. Jag fick även med mig en liten smart väska att ha på resande fot samt massor av prover :) 
 
Så nu ser hudvården för natten ut på följande vis (och allt är från Kiehl´s); Midnight Recovery Eye (255 kr / 15 ml) - Midnight Recovery Concentrate (360 kr / 30 ml) - Ultra Facial Cream (220 kr / 50 ml).

2 kommentarer:

  1. Kanonkombo! Jag har två av dem men ska skaffa Ultra Facial cream också vilken dessutom ju har ett skapligt pris och det är ju en klar bonus:)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, Kiehl´s har bra hudvård och till skillnad för övriga saker doftar Midnight serien lavendel, lugnande för natten.

      Radera