tisdag 4 juni 2013

Lite till i min NARSenal!

När NARS nu har blivit så lättillgängligt inne på Sephora blev det såklart att jag köpte även några saker till. :)   Efter mitt senaste rouge inköp blev det en mer vardags färg i en blandning mellan gammelrosa och brunt och att kombinera de två är superfint. Även två (eller tre!) nya ögonskuggor blev det en singel och en duo.
NARS förpackningar är snygga och matta med vit text på. Alla produkterna har spegel på insidan och kommer med ett litet plast skydd mellan själva produkten och spegeln.
För att komplettera min andra ögonskugga från NARS D. Gorgeous köpte jag Lhasa som är en mörkare lilagrå ögonskugga med lite skimmer i sig. En väldigt enkel och bra färg som fungerar till de flesta färgerna.
NARS Singel Shimmer Eyeshadow Lhasa - lavender grey
Den andra ögonskuggan jag valde är duo skuggan i  färgen Vent Glacé. Jag har så mycket bruna ögonskuggor och vill därför ha något annat det blev då denna duo med en silvrig färg och en lite mer antikt grön.
NARS Duo Eyeshadow Vent Glacé - platinum / silver smoke
Jag brukar att tänka att man ska ha en varm, en kall och en mittemellan bland rouger. Så alltså en kall ljusrosa, en varm aprikos och en rosabrun - för att få den bästa kombinationen. Det senaste inköpte bland rouger från NARS är färgen Douceur - en perfekt vardagsfärg helt enkelt.
NARS Blush Douceur - soft pink-brown

5 kommentarer:

  1. Lhasa är jätteläcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är superfin - mycket användbar!

      Radera
    2. Absolut, har använt den tillsammans med Lancômes Jade Crush pennan... blev superduper snyggt ;)

      Radera
  2. Det var inte lite det:)
    Skuggan Lhasa är superfin- en skugga som även jag är intresserad av!
    Rouget också lättburet och fint!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar man lilagråa ögonskuggor så är Lasha snygg!

      Radera