onsdag 10 juli 2013

Sephora shopping vol. 9

Då Sephora för någon vecka sedan hade 25% på allt - passade jag på all köpa lite NARS samt andra saker från Sephora. Nars sakerna kommer i ett eget inlägg med swatches och bättre bilder, men detta var sakerna från Sephora´s eget märke.
Jag hittade Sephora´s bodybutter i en mindre burk på 95 ml och slog till på Super Supreme Body Butter. De små ögonpennorna för 50 kr gillas och här är Nano Eyes Azur Blue #16.
Sephora har valt att göra om sina nagellack från denna form till den lite rektangulära formen. Jag köpte True Color Hit Nail Polish i färgerna Sweet Candy #22 och Tie Dye #05 samt en Creamy Body Wash Cap Monoi.
Tie Dye #05
Sweet Candy #22
Nano Eyes Azue Blue #16

Jag gillade min förra doft Lemon Verbena av Smoothing Body Scrub  och denna gång blev det i Monoi-doften och även en Creamy Body Wash i samma doft..

1 kommentar:

  1. Den blå pennan och sweet candy lacket gillas!!!

    SvaraRadera