lördag 20 juli 2013

Vill-ha just nu! - juli

Jag har legat lite lågt på vill-ha listan under juli, kanske för att det är lite stiltje på grund av semester tider... Men jag hittade några saker som jag fick vill-ha känsla på!
Jag har hittat många favoriter hos H&M baserade märket & Other Stories - synd att det är lite långt att besöka annars hade jag nog velat ha mer därifrån. Sminkavdelingen är verkligen trevlig och & Other Stories Blusher "Voile Pink" 120 kr är verkligen en trevlig nästan neonrosa färg.
Bobbi Brown är helt klart mitt nya favoritmärke och deras Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow 250 kr är ljuvliga. Jag behöver ingen primer under och de håller verkligen en hel dag utan att "creasa". De nya färgerna på vill-ha listan är Sand Dollar (15), Heather (30) samt Suede.
För att få kräm ögonskuggorna snygga behövs Bobbi Brown Cream Shadow Brush 255 kr!

1 kommentar: