fredag 22 november 2013

Från & Other Stories webshop!


Jag gjord en liten beställning hos & Other Stories och här är vad jag köpte. De skickade med två prover på deras ljuvliga bodylotion och showergel. Så provet på Botanic Whisper kommer nog att gyna ett köp sedan, med dofter av apelsinblomma och koriander.
Den nya Cotton Care serien från & Other Stories här utformade med hjälp av Byredo´s grundare Ben Gorham och har alla namn efter olika bomulls sorter. Här hittar vi dofter av persika, mysk och plommon. För att förstärka känslan av mode är etiketterna i tyg och vi hittar sex olika produkter i Cotton Care.

Jag valde att köpa Flannel Body Lotion från Cotton Care och sedan en Spray Genie från vanliga beauty-serien. Jag kan även rekomendera Winceyette Shower Cream, härligt mjuk.
Vem behöver inte en Freckle Pencil "Veiling Fawn" med en mörkare del och en ljusare?
Det är superfint till hösten med lite mer bäriga läppar och vill man inte har ett täckande läppstift kan man satsa på ett skirare läppglans.
Lip Balm "ArmurePlum" - sheer berry
Här har jag använt fräkne pennan (ljusa delen) och läppglanset.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att glanset är väldigt fint och fräknepennan...ja vad ska man säga? Kul!:)

    SvaraRadera