lördag 2 november 2013

& Other Stories Cph

Då jag är på besök i landet i väst alltså Köpenhamn kan jag inte undgå att gå in i H&M´s sidoaffär & Other Stories - jag verkligen tok älskar den affären. Det finns allt skönhet, smink, skor, kläder, väskor och kläder, jag hittar alltid något. Denna gången fick några saker från deras "beauty"-avdelning följa med hem.
Var tvungen att testa på Body Lotion Sugar Crush och Shower Cream Winceyette.
Min absoluta favorit peeling är & Other Stories Body Scrub Botanic Whisper och Hand Soap Moroccan Tea.
Det blev självklart ett nytt rouge och ett nagellack. Just & Other Stories Blusher är väldigt mjuka och pudriga och håller fint på kinderna. Blusher Satin Magenta och Nail Colour Ingrain Scarlet.
Självklar lite swatches på Satin Magenta och Ingrain Scarlet. :) Där rouget är en varm rosa och blir lite kallare på huden. Nagellacket är en krämig klarröd färg, dock med lite undertoner av rosa.

1 kommentar:

  1. Kanonprodukter och det blir ju inte sämre av att de är prisvärda!!

    SvaraRadera