onsdag 4 december 2013

Recension: Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray

Jag har haft Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray Long-Lasting (£19,50 / 118 ml) sedan i somras och den har verkligen test körts. Jag använder den varje dag över min makeup för att dra ner på pudrigheten och fixera makeupen. Det är tänkt att den ska hålla makeup:en på plats dom verka long-lasting. 
Jag ska ärligt säga att jag inte riktigt vet hur makeup:en skulle ha sett ut om jag inte hade använt sprayen, men jag tycker att den håller bättre under dagen och främst är det foundation, puder och rouge som sitter på plats mer. Det är en rätt så dyr spray och denna typ av "fix" finns i många olika prisklasser. Urban Dacays variant från 4 av 5 i betyg.

1 kommentar:

  1. Just att få ned den pudriga "sminkade" effekten är ju bra. Vilka billigare alternativ finns det?

    SvaraRadera