onsdag 8 januari 2014

IRON GIRL

Damernas Världs guldknapps vinnare 2013 blev - Rika (Ulrika Lundgren). Hon har tillsammans med MQ släppt en specifik kollektion för den bredare massan. Så inne på MQ köpte jag en av tröjorna i kollektionen för a/w-13. Rika Marlon Iron Girl Sweatshirt har ett stort tyck på framsidan med namnet för kollektionen - Iron Girl. Rika har jag länge kollat in för sitt signum med stjärnan och vad var väl bättre än att fynda på rea. :)

För att anamma den lite rockig stil som jag tycker att Rika Iron Girl tröjan ger hittade jag lite saker som kan på ett enkelt sätt komplettera looken. Allt går i svart och speciellt läppglanset från den gamla kollektionen MAC Style Black (2009) är superfint.


Även min nya klocka från Axcent kommer väl till pass tillsammans med den lite rockiga looken. Modellen heter Axcent Steel Appeal och är i helt svart stål.

4 kommentarer:

  1. Snygg tröja, men själv så skulle jag komplettera looken med röda läppar och starka ögonbryn (så här ungefär: https://s-media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a3/47/9f/a3479fde03befbf72fb35ecc97d9daa7.jpg )

    doft: Narciso Rodriguez - For Her

    /Aila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderade även på röda läppar...

      Radera
  2. Fast jag tycker att starka ögonbryn ger ett för hårt intryck i den här looken. Röda läppar däremot kan vara fint:)

    SvaraRadera