söndag 27 april 2014

Månadens tre favorit produkter - april 2014

Ibland är billigt bra och i månadens tre favoriter tillhör två av sakerna budgetklass.
Ett rouge som inte ser mycket ut, men blir superfint på kinderna är MAC Pro Longwear Blush Baby Don´t Go. Färg - som är ljusbrun - fungerar både till att lägga en kontur med eller ha enbart som rouge. MAC´s Pro Longwear rouger är väldigt mjuka och håller lite extra bra.

En riktigt budget klassiker som jag har haft back in the days är Maybelline Great Lash. Jag klickade hem ett ex. för ca 60 kr och tyckte att den var rätt så bra som basic maskara. Den är lätt att ta bort och det kommer lagom mycket färg på fransarna, dock fäller den lite under dagen...

Maybelline BROWdrama Sculpting Brow Mascara är en perfekt ögonbrynsgel för att både fixera och ge färg. Jag använder den lite lite ljusare färgen Medium brown till min bryn. 

1 kommentar:

  1. Kanon! Både rouget och ögonbrynsfärgen står nu på min lista!!

    SvaraRadera