onsdag 27 augusti 2014

Månadens tre favorit produkter - augusti 2014

Augusti är snart slut och det är dags att lista mina tre favoriter denna månad. 
Shampoot OriginalMineral O&M Original Detox Shampoo tvättar verkligen rent och jag tycker att det har fungerat super under sommaren. Jag har dock enbart använt de under några gånger i månaden eftersom det kan slita lite extra på hårfärgen.

Rouget MAC Extra Dimension Blush Sea Me, Here Me som kom i MAC´s sommarkollektion Alluring Aquatic ger finfin färg till sommarkinder med sin extra glöd utan att bli för mycket.

Alla behöver ett perfekt nude läppstift och jag tror att efter MAC Blankety som är rätt så täckande passar MAC Lipstick Japanese Maple utmärkt.

2 kommentarer:

  1. Hakar på och börjar jag med med en schampo ;)

    *Neutrogena Anti-Residue Shampoo
    *By Terry, Rouge Terrybly in Frenetic Vermillion 200
    *Manasimakeup Lyster Cream Bronzer

    ~Aila

    SvaraRadera
  2. Schampoo som passar tunt och torrt hår-några förslag? Vill ha volym och glans:))

    SvaraRadera