fredag 5 december 2014

OPI Fifty Shades of Grey Collection - info


Ja, jag har läst alla tre böckerna. Ja, jag ska se filmen och ja, jag gillar de nya sex(!) nagellacken från OPI`s kommande Fifty Shades of Grey Collection!
 

Det släpps sex nagellacks färger där fem är i den gråa skalan och ska självklart representera Mr. Grey med en blandning av ett glitter, ett metall och tre i kräm formula och den röda udda färgen är ju ingen mindre än Miss Steel. Nagellacken släpps under januari månad och kostar 155 kr per flaska. Det kommer även att komma ett set med alla nagellacken i miniverisoner för 355 kr.


Filmen "Fifty Shades of Grey" har premiär 14 februari 2015!

 "it´s all about the tease"

My Silk Tie - Shine for Me - Cement the Deal
Romatically Involved - Dark Side of the Mood - Embrace the Gray

1 kommentar:

  1. Vet ju inte om det beror på att jag inte läst böckerna eller tänker se filmen, men i mitt tycke så är lacken inte särskilt speciella....

    SvaraRadera