lördag 4 april 2015

Recension: NARS Radiant Creamy Concealer

Efter månader av väntan har jag lyckats att få tag i NARS Radiant Creamy Concealer i den näst ljusare färgen Vanilla (Light 2) (240 kr / 6 ml). NARS variant på sin concealer är en ypperlig concealer som täcket det mesta och ljusar upp lite speciellt under ögonen. Jag har faktiskt använt den till både under ögonen, runt näsan och på små ställen i pannan och på kinderna och ett dip räcket till allt. Jag har sedan blandat ut den med min concealer borste från Sephora. 
NARS Radiant Creamy Concealer Vanilla - tiny cast of pink for fair complexion
Detta är en toppen concealer och jag är glad att jag väntade så pass länge tills de fick in den igen hos Sephora. Lätt att jobba med, täcker bra och sitter hela dagen det blir 5 av 5!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den creasar inte och concealern smälter fint in i huden.

      Radera
  2. Toppenprodukt en klar femma!!!

    SvaraRadera