tisdag 25 augusti 2015

Giorgio Armani Beauty Lip Maestro Intense Velvet Color #500 & #501

Det är lite inne med matta läppar i allt från läppglans till flytande läppstift. Självklart hittade jag en väldigt trevlig variant hos Giorgio Armani Beauty. Giorgio Armani Lip Maestro Intense Velvet Color är ingen billig liten sak med ett pris på 370 kr för 6,5 ml, men ack vad den är bra. Detta gjorde att jag köpte på mig två färger; Casual Pink #500 och Blush #501.
Lip Maestro #500 är en rätt så ljus korall tonad färg som sitter på bra på läpparna under ca fyra timmar. Den känns skön att bära då den torkar matt och sitter på bra. Efter några timmar märks den inte av. Den rätt så långa skumgummi applikation är lätt att applicera med och få produkten snygg på läpparna.
Giorgio Armani Beauty Lip Maestro Blush #500 - matte light coralpink
Här ser ni Lip Maestro Blush #500 på min läppar tillsammans med en enkel övrig makeup.
Lip Maestro #501 har precis samma egenskaper som som kompis dock är färger mörkare och mer åt det bäriga hållet. Jag upplever också att denna sitter på lite längre upp mot fem timmar, kanske beror på att färgen är mörkare.
Giorgio Armani Beauty Lip Maestro Casual Pink #501 - matte midtone berry pink
Är du på jakt efter en matt läpprodukt med skön känsla och bra hållbarhet spana in Giorgio Armani Lip Maestro!

1 kommentar: