tisdag 11 augusti 2015

Något för ögon och kinder från Bobbi Brown!

Jag tycker alltid att man får vad man betalar för hos Bobbi Brown. Visst är det lite dyrare men kvalitén finns där. Jag köpte på mig en av de nya krämrougerna som finns i 2015 års sommarens kollektion Telluride - i färgen Maui 36. Jag behövde även en ny eyeliner i ögonskuggsform och jag valde färgen Eggpant 5.
Bobbi Brown Shimmer Wash Eyeshadow Eggplant 5 och Pot Rouge for Lips and Cheeks Maui 36.
Bobbi Brown´s krämrouger fungerar både på kinder och på läppar, dock tycker jag att de är lite torra på läpparna och rekommendera endast till kinderna där de är toppen. Färgen Maui 36 är ny och har släppts med sommarens kollektion. Det är en rosakorall och den är väldigt snygg, tyvärr är den LE. Många märken har krämrouger i sitt sortiment, jag använder enbart från Bobbi Brown.
Bobbi Brown Pot Rouge for Lips and Cheeks Maui 36 - a pink coral
Bobbi Brown Shimmer Wash Eyeshadow Eggplant 5 - a deep purple
Eggplant 5 - Maui 36

1 kommentar:

  1. Kvalitet kostar så klart lite mer men det kan det ju vara värt!!:)

    SvaraRadera