tisdag 3 november 2015

Benefit Brow Bar & Benefit Gimme Brow

Jag bokade in ett besök på Sephora och deras Benefit Brow Bar, där man snabbt och lätt kan få ögonbrynen fixade. Det finns lite olika alternativ och jag valde färgning och vaxning av ögonbrynen. Först kollades formen in och sedan färgades brynen för att vaxas efter och jag är så nöjd med resultatet!
Klart resultat och jag älskar mina "nya" ögonbryn.
Självklart köpte jag på mig Benefit Gimme Brow i färgen light/medium. Jag brukar att föredra gel med färg vilket Gimme Brow är. Den lilla tuben på 3 gram kostar 240 pix.
Med den lilla maskaraborsten fick man formen på brynen och de hålls på plats under hela dagen.
Jag kan tycka att Gimme Brow påminner stark om min favorit från MAC, dock är borsten större och färgen ljusare, men billigare.
MAC vs. Benefit

1 kommentar: