måndag 23 november 2015

Recension: Philosophy The Microdelivery Exfoliation Facial Wash

Det var ett tag sedan jag gjorde en recension så det är väl dags nu!? Philosophy The Microdelivery Exfoliation Facial Wash (whoo vilket namn) DKK 145 / 120 ml fungerar som en lätt peeling rengöring som kan användas dagligen. Den är en blandning av en tvål och små korn som ska peela huden. Den påminner stark om Bliss Fabulous Foaming Face Wash.
Det jag först upplevde vara att Philosophy The Microdelivery Exfoliation Facial Wash river på rätt så bra på min kombinerade hy. Dock tvättar den rent bra och lämna hyn fräsch och frisk samt len. Jag tycker dock att den kanske inte ska användas varje dag utan ca tre gånger i veckan i kombination med annan rengöring de andra dagarna. Jag applicerar den torr först för att sedan tillsätta lite vatten för att arbeta in Philosophy The Microdelivery Exfoliation Facial Wash i hela ansiktet och sköljer sedan av med vatten. Betyget blir 3 av 5.

1 kommentar:

  1. Håller med om att namnet är väl tillkrånglat

    SvaraRadera