måndag 25 april 2016

Esteé Lauder Bronze Goddess Summer Glow - Lip and Cheek Summer Glow

Esteé Lauder Bronze Goddess Lip and Cheek Summer Glow (SEK 410) släpps i tre färger; rosa Peach Glow, guldiga Sunburst och koralliga Fuchsia Lights jag har fått hem alla tre och tänkte visa er hur de ser ut.
De är duo produkter får läppar och kinder med läppglans i ena änden och läppstift och krämrouge i andra. Färgerna är härliga och perfekta för sommaren samt att jag gillar duo produkter med en 3-i-1 effekt.
Förpackningen är av guldig plast och jag tycker att den är smidiga att använda - smart med alla saker på ett ställe. Jag har valt att enbart visa färgen på läppstiftet/krämrouget på läpparna och hoppat över läppglanset då de är väldigt skira och syns inte nämnvärt. De är dock skön på läpparna och är snygga.
Sunburst
Fuchsia Lights
Peach Glow
Läppstift överst och läppglanset underst.
Jag har valt att swatcha av alla färgerna tillsammans och då med läppglansen. Det är snygga färger och alla är sköna och glider på bra på läpparna - både läppstift och läppglans. Det var två av färgerna som föll mig lite extra i smaken som korall färgen Fuchsia Lights och guldfärgen Sunburst.
Fuchsia Lights - Sunburst - Peach Glow

1 kommentar: