onsdag 1 mars 2017

Bioline Dolce+ Intense Reliefe Nectrar in Drops

Vid mitt senaste besök hos min hudterapeut blev jag rekommenderad Bioline Dolce+ Intense Reliefe Nectrar in Drops 30 ml för 395 kr som ska verka för känslig och yttorr hy. Jag köpte på mig serumet för att se om min vintertorra hy kan bli bättre.
Bioline är ett nytt märker för mig som jag har börjat gilla mycket och det finns både en peeling med sockerkorn och en nattkräm som är ljuvlig. Bioline är ett italiensk märke som finns att köpa på olika hudsalonger.
Flaskan kommer med en pipett och man tar några droppar och masserar in i ansiktet efter rengöring och innan dag- eller nattkräm. Jag har testar under några månader och hitintills gillar jag Bioline serumet.

1 kommentar:

  1. Om man som du testar serumet under vintern och tycker det är bra, då är det nog verkligen BRA!

    SvaraRadera