söndag 27 augusti 2017

Månadens tre favorit produkter - augusti 2017

Månadens tre favoriter kan även ingå i tre tomma förpackningar - då de har tagit slut. De tre produkterna som jag har valt till månadens augustis mest använda är av en 1-2-3 i en hudvårdsrutin.
Jag har lagt till ett micellär vatten innan jag börjar med rengöringen och Biotherm Biosource Cleansing Micellar Water har fungerat bra.

Jurlique Rosewater Balacing Mist är ett underbart lugnande facemist som doftar ljuvligt av ros och verkar fint på hyn i ansiktet.

Bioline Dolce+ Intense Reliefe Nectar In Drops är ett serum för känslig och lite fuktfattig hy. Jag använder denna innan nattkrämen och den är perfekt för mig.

2 kommentarer:

  1. Härliga och fräscha produkter som ger resultat

    SvaraRadera
  2. Bästa hudvårdsrutinen med massor av fukt!

    SvaraRadera