torsdag 22 mars 2018

Recension: Kevin Murphy Un.Tangled

Jag hittade ett spraybalsam som jag fick tips om när jag var och klippte mig senast. Jag använder inte balsam i duschen vilket har gjort att håret är lite elektriskt. Hos Kevin Murphy köpte jag deras Un.Tangled 299 kr som är ett utredande och vårdande balsamspray. Vill man inte tvätta håret eller inte orkar kan jag säga att deras Doo.Over som är Kevin Murphy´s torrshampo också är bra
Jag sprayar lite balsamspray i nytvättat hår efter det är handduks torrt och kramar in sprayen med händerna innan jag borstar igenom håret med en vanlig hårborste. Sprayen doftar gott och verkar bra på mitt hår. Denna Un.Tangler är toppen och betyget blir 5 av 5!

1 kommentar:

  1. Hmmmm, lite dyr ju men verkar trots allt vara värd sitt pris

    SvaraRadera